donderdag, september 14, 2006

Even wat uitleg bij deze blog.

hoi,
Op deze blogsite zal ik mijn belevenissen en ervaringen zo veel mogelijk met jullie proberen te delen. Ik ben er mij van bewust dat ik relatief weinig tijd zal hebben om hier elke week iets nieuws te posten, maar ik zal proberen om het zo frequent mogelijk te doen. Mijn andere blog fukuokanojiro zal worden gedelete en dit zal de echte blogsite worden. De vorige werd enkel maar gebruikt om af en toe eens iets te testen.
26 september kom ik aan in Fukuoka, rond 11.20 in de ochtend. Daar vertrek ik naar mijn gastgezin, waarbij ik vorig jaar 6 weken heb verbleven. Ik zal dan zo snel mogelijk iets laten weten over hoe mijn reis naar Fukuoka (via Taiwan) is geweest.
Ps: Ik zal ook af en toe een filmpje posten op youtube en de link hier posten.

tot gauw !

2 Comments:

At donderdag, september 14, 2006 1:54:00 p.m., Blogger Leen said...

Ik kijk er naar uit - dat zijn weer twee extra blogs om te checken elke dag *rolls eyes* Hehe! Veel plezier ginder schoonbroer ;)

 
At maandag, december 14, 2009 11:10:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

i'm gonna make my own blog

 

Een reactie posten

<< Home