woensdag, oktober 11, 2006

volgende update!!

Goeiedag aan iedereen!
Het is hier nog steeds bloed heet in het verre Fukuoka. Vandaag een piek van 27 graden gehaald. Het is hier precies een goeie Belgische hete zomerdag, maar je hoort mij niet klagen hoor. Integendeel het is best wel plezierig. Meestal ga ik 's avonds met wat mensen een fiets tochtje doen langs het strand.
Gisteren heb ik te horen gekregen dat ik level 6 ben geworden wat ik wel verwacht had. Ze zeiden wel dat het kwam omdat ik te weinig kanjis ken, anders had het level 7 geweest. Mij hoor je absoluut niet klagen hoor.
Vandaag eerste les gehad... wel eigenlijk twee lessen, maar Economische ontwikkeling van Oost-Azie wordt te slecht onderwezen dus dat ga ik niet volgen. Lessen zijn boeiend en heb vandaag ook mijn eerste huistaakje afgewerkt. Spannneeend.
Voor de rest is er nog niet veel gebeurd of ik ben het vergeten. Ik zou deze blog regelmatiger moeten updaten maarja daarvoor moet je tijd en zin hebben eh.
tot de volgende ik keer naar mijn dorm terug!

cya

1 Comments:

At zondag, november 05, 2006 12:26:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Proficiat met level 6 ^^

 

Een reactie posten

<< Home